Cookie voorkeuren beheren
Spartoo gebruikt cookies die strikt noodzakelijk zijn voor de functionele werking van de website, evenals voor de personalisatie van de inhoud en de analyse van het webverkeer. Onze partners gebruiken cookies om gepersonaliseerde advertenties weer te geven op basis van uw browsgedrag en uw profiel. Als je hieronder op "Accepteren en sluiten" klikt, kunt u uw voorkeuren op elk moment in uw klantenaccount wijzigen. Als u op "weigeren" klikt, worden alleen de cookies gebruikt die strikt noodzakelijk zijn voor de functionele werking van de website.
Wanneer maart rijmt op Vrouwen maand
VROUW: geweldig, mooi, moedig, zelfverzekerd, inspirerend, gepassioneerd, volhardend, intelligent, sterk, veelbelovend en nog veel meer ...
Voor maart heeft Spartoo besloten om vrouwen onder de aandacht te brengen via vier iconische merken. De mogelijkheid om vier stijlen en universums te ontdekken om je een plezier te doen, je verlangens voor zich te laten spreken en je persoonlijkheid te uiten.
“Er is geen limiet aan wat wij als vrouwen kunnen bereiken. Michelle Obama.
Betty London
Bohemian vrouw
Zoals vele mooie modemerken is het merk Betty Londen ontstaan via een ontmoeting, namelijk een ontmoeting tussen het Franse bohemian gevoel en het Engelse chique. In 2007 vertrok Hélène, een jonge Parijse styliste, naar Londen om zich te laten inspireren in deze fashion hoofstad. Naarmate zij meer tijd doorbracht in Londen en inspirerende ontmoetingen had, ontstond het idee: het samensmelten van de Londense elegantie met de chique Parijse look. Zij heeft een kledinglijn ontworpen, die aansluit op de huidige trends en mode items bevat die heel karakeristiek zijn. Zij heeft haar collectie gecompleteerd met tassen en schoenen. Hélène nam de tijd om tijdens haar rondreis door Europa haar kledinglijn verder uit te werken en op zoek te gaan naar de beste fabrikanten op het gebied van textiel en leer. De eerste collectie van Betty London werd in juli 2014 gelanceerd, een verzorgde collectie, bedacht door en voor een vrouw. Doordat het merk Betty London vooruitloopt op de modetrends, is het merk instaat om elk seizoen weer collecties uit te brengen die boven verwachting zijn van elke vrouw. Betty London biedt elegante, vrouwelijke, chique en casual collecties aan, ontworpen met kwalitatieve en hoogwaardige materialen, en vervaardigd in Europa.
JB Martin
Working woman

Opgericht in 1921, in Fougères in Ille-et-Vilaine, een van de historische bakermatten van de schoenproductie in Frankrijk, belichaamt het JB MARTIN-huis sinds zijn oprichting de alliantie van schoenmakerskennis en creativiteit in dienst van elegantie.

Door middel van een handtekening die puurheid, sensualiteit, grafische details en tijdloze verfijning combineert, heeft JB Martin sinds de oprichting altijd de cultuur van mooie schoenen gepromoot die stijl en kwaliteit combineren.

Trots op zijn roots, maar resoluut gericht op de toekomst, put het merk JB Martin uit zijn kostbare erfgoed om zichzelf voortdurend te vernieuwen om elke vrouw alle zorg te bieden van de expertise van een schoenmaker.

Dus, afgezien van een verhaal van allure, bestendigt JB Martin een optimistische levensstijl doordrenkt met zekere waarden die de duizenden levens van vrouwen tegenwoordig vergezellen: vrij en in voortdurende beweging.

Dream in Green
Ethische vrouw
In een omgeving, waar de bescherming en de strijd tegen de gevaren van de verontreiniging van het milieu de belangrijkste zorgen zijn, heeft zich een bedrijf ontkiemd: Dream in Green. Dit kleine zaadje, is het antwoord van een jonge onderneming uit 2007, die deze onderneming heeft opgezet, omdat ze op de schoenenmarkt geen enkele schoen kon vinden die zowel verantwoord als trendy is. Dream in Green is een heel simpel idee: het creëren van mode die de milieunormen strikt respecteert. Ze hebben een collectie mannen- en vrouwenschoenen ontwikkeld en een aantal lederwaren. Hun overwegend Europese collectie bevat natuurlijke materialen met een hoog comfort. Het gebruikte leer bevat geen chroom en is behandeld met een plantaardige looiing, waardoor de impact op het milieu wordt verminderd en er geen huid allergieën worden veroorzaakt. Dream in Green ademt een en al ecologische betrokkenheid.
Fericelli
Verfijnde vrouw
Het klikken van een hak op een marmeren vloer, het geluid van geritsel van een dure stof, de glinstering van een zeldzame steen... Dit is de ziel van Fericelli. Dit merk, wiens naam Italië ademt is sinds de oprichting in deskundige handen van Ramiro, een jonge ontwerpster die opgeleid is in het creëren van kwaliteitsleer en naaldhakken. Gewapend met haar knowhow tijdens haar studie in Milaan, flirt ze vrolijk, met haar schoenencollectie, met de wereld van luxe, waarvan zij inmiddels alle codes kent en zij geïnspireerd is, collectie na collectie. Bij Fericelli, is de damesschoen van een delicate en waardevolle smaak, de hoge pumps en hoge laarzen zijn gemaakt voor de mode-iconen.
HOMEPAGE | MERKEN | TASSEN | ACCESSOIRES | NIEUW | OUTLET | GROTE MATEN | TRENDS | SPARTOO & ME
Wie is SPARTOO? | Meest gestelde vragen | Onze pluspunten | *Algemene Voorwaarden | Wettelijke Voorwaarden | *Promotievoorwaarden | Marketplace | Privacyverklaring | Contact
TOOPOST
Spartoo.nl star star star star star 4.30  / 5  Gemiddelde van  28003 beoordelingen Google
Geef je mening
PREMIUM